skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
-> pecen: Jak čtu v popisu, to nebudeš dávat stírací kroužek? Není to hloupost? Dvoukroužkové písty naopak neměly jeden těsnící a dnes je to přežitek. Většina moderních závodních pístů má klasicky 2+1kroužek. Jen 2T nemají stírák, ale taky nemají olejovou náplň....
tak já k tomu něco
hladký sou na dotek, leštit podle mě to nemá smysl do zrdcadlova, takovej rozdíl v tom nebude, daleko víc důležitý je slícovíní a zabroušení hran. Toť vše podle mě

hladký sou na dotek, leštit podle mě to nemá smysl do zrdcadlova, takovej rozdíl v tom nebude, daleko víc důležitý je slícovíní a zabroušení hran. Toť vše podle mě
-> m8rinek: Neber mě přímo za slovo
díky.

-> Jindas: to že to máš ty neznamená, že je to nutně správně.
-> J3STER: Já sem to dělal tak,že to sání přez hlavu mám hrubé,aby se směs stačila pořádně promíchat a kanály mám vyleštěné,sice né do zrcadla,ale do hladka ano.
Tak prakticky je to co sem říkal...kvůli promíchání směsy...
Tak prakticky je to co sem říkal...kvůli promíchání směsy...
-> Jindas: Ulpívá směs na stěnách kanálů, proto je potřeba mít kanály určité drsnosti a ne jak zrcadlo.
-> m8rinek: 02.01.13 19:06:58 Já je doleštěný mám...
-> J3STER: A jaká je ta záludnost? Kvůli promíchání směsy? Jestli ano,tak sem si myslel,že se spíš neleští sání a né kanály...
-> Jindas: Řek bych že ví o záludnosti vyleštěných kanálů. 

-> Jindas: pokud je na dotek hladkej tak je lestení blbost
-> Jindas: Copak se sací kanály maj leštit?
-> pecen: Všechno paráda,ale co ty nevyleštěný kanály na hlavě? 

no tam sání nebudu vyhřívat 

-> m8rinek: tvl, ja som poslednu dobu inac fpi ... pytli ... 

-> afro100: Myslíš že u Weberů bude potřeba vyhřívat sání?
-> pecen: taka pekna praca a take tesnivo tam vpali
-> pecen: to vika tesnenie pod svody rovno zahod .. vydrzalo mi mesiac, potom pustilo vodu ..
pekna praca, zavidim 110Rku->hned do oblubenych

-> Amper 11.11.12 19:52:52:
jjj - ale už nehraje
jjj - ale už nehraje
