Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:28:42
07.10.2008
Eidy
-> suri: není problém. Kdybych zapoměl, neboj se mě otravovat 1
-> Tuner#2: ee, v neděli jsem Kóču protáhnul zatáčkama a není problém hasit to znatelně rychleji než se starým podvozkem. Kdo zná zatáčky v Ústí nad Labem jak se jede na Severní Terasu... Tam jsem jel na vytočenou 2 (přes 7000 ot/min) a podvozek byl jakože "no tak konečně se musím trochu snažit" 1 A s driftováním je asi konec. Teda aspoň dokud nebude na zadních kolech o 50 koní víc. Teď je to jiná liga. Dobrý na čas, špatný na zábavu.
Galerie určo bude, ale vím já kdy?
14:17:23
07.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No vidíš to, to jsem se ani nezeptal. Chystáš i stabík na svařenec a nebo ne? RSo co stojí v Lánech má totiž stabík i vzadu což jsem si vždycky myslel, že nemělo.

Jinak na galerii fotek od prvopočátku až po součastnost na rajce se těším.5
13:13:36
07.10.2008
suri
-> Eidy: Prosim ta ,nemas nejake fotky ako si mal rieseny ten stabilizator zadnej napravz ked si mal este kyvku? ak nejaku fotku mas a bol bi si to ochotny poslat tak prosim na email surkos zavinac centrum.sk
08:09:10
07.10.2008
Eidy
-> David V6: Mailem mi psali, že asi 26. října, ale že až to bude jistý, dají to na web. Na webu stále nic není anebo jsem slepý.8
21:05:28
06.10.2008
David V6
-> Eidy: nevíš kdy to bude v mostě
15:14:09
06.10.2008
Eidy
-> pistaa: Loni to bylo 100Kč za 10 minut. To jsou 3-4 kola. Ty jich stihneš 5 1
08:19:57
06.10.2008
pistaa
-> Eidy: co to vijde v moste?? myslim financne a kolko sa jazdi?? 20min?? zaujimalo by ma to..
22:48:03
05.10.2008
Eidy
-> pistaa: Dneska v obchodě koupíš kdejakou kravinu, ale čas ne. Takovou důležitou věc nikdo nenabízí. 10
15:09:48
05.10.2008
pistaa
-> Eidy: hm.. to je ten cas.. nik ho nema dostatok :)
01:08:16
05.10.2008
Eidy
-> Péďa17: až budu mít čas tak proč ne. A děkuju.4
13:30:43
04.10.2008
Péďa17
nechceš dát všechny fotky na rajce.idnes.cz/ ???Jinak luxusní auto
22:26:13
01.10.2008
U-Geen
-> Eidy: jeee, lunarni vozitko
11:21:58
01.10.2008
Labros
Turbo je podvod. 1 Jen na atmosféře se pozná dobrej motor...4
11:12:44
01.10.2008
Eidy
-> Zazaa: Tak aspoň malý turbíčko1
11:12:04
01.10.2008
Eidy
-> Labros: www.hondaclub.cz/img/.../ 28.jpg tohle je ta, kterou jsem pilotoval. A teď už zase jen o škodovkách.
11:02:42
01.10.2008
Zazaa
-> Eidy: jinej motor ? neblazni :) uz tak jak to bylo to na rozjezd bylo peklo a do zatacek diky kratkemu rozvoru pri vetsich rychlostech strikal cloveku adrenalin i z usi :)
10:59:41
01.10.2008
Eidy
-> Zazaa: Jj, to jsou jiný káry. Možná kdybys narval pořádnej motor do Esmeraldy, měl bys to samý 3
Tak na nějakém srazu tě klíďo svezu. Hlavně, aby tam byly pořádný zatáčky. Na rovině nemám co predvést.
10:58:42
01.10.2008
Labros
-> Eidy: sorry samozřejmě 3D. Nějaký info o motoru a krásný fotky týkající se JDM CTR jsou tady www.hondaclub.cz/default. aspx?a=1285 , ale to už sem nepatří a asi to znáš.
Už nebudu psát o CTR, tahle stránka patří krásnýmu eRku.
Extreme Tyres