Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:59:07
18.07.2024
T
-> pavucina 18.07.24 14:13:20: minulý týden jsem to zase zkoušel a asi se tam nikdy nepodívám 3

-> Bery 18.07.24 06:32:46: končí cílovka v Mostě a mě dochází velikost vlastních koulí 4 3
17:20:07
18.07.2024
Qwak
-> Eidy: naopak ... 3
14:49:27
18.07.2024
Eidy
-> Qwak: Panečku, ty se nebojíš. 5
-> pavucina: 3
14:13:20
18.07.2024
pavucina
-> Bery: Bojí se... To jenom já používám omezovač, od toho tam je a má to tam dobrý zvuk... Kdybych ho Tčkovi vypnul, tak to ani neví. 3
13:38:58
18.07.2024
Qwak
Na cestě z pohofestu jsem byl taky nebezpečně blízko omezovače na 5tku 1 3.9tka převodovka na 15tkach.. ale vzhledem k negeometirii a víc věcem špatně to bylo už fakt moc...3 ale ten Passat na mě bliknul... Takže sem měl vážně duvod 3
06:32:46
18.07.2024
Bery
nebo 4,57 staly převod.5
ale 6000 není omezovač, to jsou pracovni otáčky,nebo to tak setris?
upraveno 1x, naposled 18.07.2024 09:21:00
20:48:49
17.07.2024
T
Když se tady bavíte o maximálce, tak mě se v Mostě na cílovce na 5 ku rozsvítí shift light na 6000 otáčkách…. Stačí mít dostatečně malé kola 3
20:39:58
17.07.2024
Eidy
-> Bery 17.07.24 17:54:01: 3
-> MVM 17.07.24 19:19:40: SP 4,22. 1° + 2° dlouhý, zbytek série. Mít lepší výjezd z Arembergu, řadit až těsně před omezovačem a nevyměknout před Líščí Dírou, tak by to určitě do omezovače ťuklo. 1
19:19:40
17.07.2024
MVM
-> Bery: Jasně. Jenže "sériový" odstupňovani většinou omezí rovnováha hnací sily na kole s jízdními odpory. Kdežto "závodničku" limitují otáčky motoru..
Čímž jsem se chtěl původně dotázat, zda Alfa umí rozutikat sériovou pětku a (teď nevim jestli 4,2 nebo 3,9)do omezovače..
Nicméně to neni podstatný.. info jsem dostal.
17:54:01
17.07.2024
Bery
-> MVM: nesrovnavam, SP zohledňuju..v podstatě jsem se chlubil;-))) ne, je to masakr, když ta auta fungují. Ať už v lese, nebo na okruhu.
17:22:47
17.07.2024
MVM
-> Bery 17.07.24 09:26:18: Chápu.
Jenže ono to nejde porovnávat rallye kde jedeš poměrně kratky kvalty,ač taky treba 180 km/h mezi stromama - kde to pocitově prijde jako 230.
A ja spíš tady u Eidyho jestli Alfa motor má v otáčkách dost Nm aby překonal jízdní odpory a dotočil se do omezovače. To je rozdil. 4
12:21:05
17.07.2024
vhml
-> Bery 17.07.24 11:05:37: jakože po RZ každý auto nasadí maják? Zajímavý řešení, ale pokud to takhle lze zlegalizovat, tak proč ne.
11:05:37
17.07.2024
Bery
-> vhml: STK na vlastní žádost, zapsané v protokolu sport. úpravy + zapsané a odzkoušené že brzdí, svítí, neteče olej, bez koroze a přejezdy - zvlášní užívání komunuikace - jako kombajny třeba - pod oranž. majákama
10:45:33
17.07.2024
JuroSport
-> Eidy 16.07.24 14:49:01: Nie všetky, ale Lali je po mne. Keď ma tatko vozil ako malého tak takým "padákom" pri záhrade a mal som žalúdok v krku tak som sa rehotal.
Ja dnes ked idem rýchlejšie nejaké serpentíny tak polovičkiným deťom je hneď zle, a moja malá sa smeje a kričí aby som pridal 2 no celá ja 3
10:11:07
17.07.2024
havlik
-> Eidy: když seš tedka tak zběhlý ve skládání převodovek nemůžu ti tam taky jednu dovézt:)40
10:08:23
17.07.2024
vhml
-> Bery 17.07.24 09:26:18: jak vlastně řešíte STK na ČMPR? Vždyť tam jsou taky přejezdy za provozu ne?
09:26:18
17.07.2024
Bery
-> Eidy: Asi až za rok... Nevychází nám termíny a Kroměříž bych si zajel, ale asi se nevejdu do rozpočtu. A viz moje pracovní tempo... (makajíc na baráku a kolem něj...)
nevim jak je to s STK na Běšiny - že bych jako předjezdec zajel na pivo a smažák, ty km, co se tam najedou už jsou pěkný jako zpestření
-> MVM: Letos poprvé jezdím na 5° v omezovači a je to super adrenalin
20:54:31
16.07.2024
MVM
-> Eidy: I tak je to slušný
20:41:48
16.07.2024
Eidy
-> MVM: Na NS by to asi šlo, ale tak statečnej jsem ještě nebyl. Dostal jsem se na cca 6400 ot/min.
20:29:16
16.07.2024
MVM
-> Eidy: Když píšeš o sériový pětce, tak ji dokážeš dotočit k maximálním otačkám? ( samozřejmě třeba na Nordschleife? To máš slušný topspeed.
Extreme Tyres