Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:20:25
29.04.2024
Eidy
-> vhml: Šikmý mám a převodovka dělá slušnej kravál. Ale jednak hadice do sání krz mezistěnu perfektně netěsní a kolem je mezera, takže motor je taky slyšet dost a za další ta hliníková střecha je fakt slušnej buben. Takže ono je to jedno s druhým.
13:21:40
29.04.2024
vhml
-> Eidy 29.04.24 13:16:27: ale v převodovce máš šikmý zuby ne? Protože pokud jo, tak to je ještě hovno kravál 3 v závodním autě vždycky dělá největší brajgl převodovka
upraveno 1x, naposled 29.04.2024 13:25:27
13:16:27
29.04.2024
Eidy
-> pavucina: Takováhle chvále je přehnaná, ale děkuji. Především však za odladění a spoustu věnovaného času.
Co se kraválu týče, tak Kóča je v tomhle opravdu "dobrá". 1
12:37:30
29.04.2024
pavucina
-> T: Dokud nezačne ridic řvát, že je po nás, tak sedím čumím do monitoru a je mi to jedno 3 Už mám na spolujezdci něco najezdeno s ruznýma věcma. Eidy jezdí jak bůh, tak čeh ose bát. Auto jede moc hezky., zatáčí, brzdí, jen ten rachot v tom mě sere, asi jako v každým podobným aute.
12:19:00
29.04.2024
T
-> Eidy 28.04.24 22:27:48: paráda a jak se tvářil pavouk na místě spolujezdce ? 40
07:48:09
29.04.2024
minno
-> Eidy: 157
22:27:48
28.04.2024
Eidy
Dnes na okreskách proběhlo poslední ladění s pavučinou. Vylepšil odezvu na prohrábnutí plynu a nějaké drobnosti. Jinak všechno v pořádku. Vypustil jsem druhou náplň oleje (byl tam už od válcové brzdy) a je krásně čistý, na výpušťáku jen trochu prachu z nových dílů. Tlak oleje je o něco vyšší než u předchozích motorů. Musím říct, že pavučina ladění fakt rozumí. Jízda v nízkých otáčkách a malé zátěži je 100x lepší než dřív. A když sešlápnu plyn, tak to slušně letí. 5
15:42:18
29.03.2024
Václav Vašák
21:52:03
25.03.2024
P@WL
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: To teda moc nepoteší, obzvlášť keď už to počasie začína priať k vozeniu sa....teda počítam že aj u vás 3
Mňa väčšinou úrazy sprevádzajú počas prípravy na sezónu, málokedy spôsobené pri robote 24
21:38:04
25.03.2024
Milan 136
21:22:47
25.03.2024
minno
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: No kua8 Skoré uzdravenie prajem.
upraveno 1x, naposled 25.03.2024 21:23:17
18:12:08
25.03.2024
SO545
-> Eidy 24.03.24 17:59:06: tiez som si presiel takou lahodkou.... Zasande spat na strane kde to luplo a vyhnut sa kaslaniu a smiechu aspon na mesiac. Vela zdravia prajeme.
18:06:41
24.03.2024
Syny
-> Eidy: No pěkný 9
17:59:06
24.03.2024
Eidy
-> Milan 136: Prošel jsem si černým kašlem, takže celej hrudník dostal zabrat. A někdy v lednu jsem nešikovně spadnul na levou stranu. Nic mě nebolelo, ale možná to přispělo. No a ve středu jsem si trochu zakašlal a jen jsem cítil lupnutí a vzápětí prudkou bolest. Odvezl jsem se na pohotovost a po RTG bylo jasno.
16:31:36
24.03.2024
Milan 136
-> Eidy 24.03.24 11:08:08: Cos vytvářel?
12:08:01
24.03.2024
MVM
-> Eidy 18.03.24 19:46:17: Žiju.Ale jezdim po závodech. Takže máš pravdu že jsem mimo dění ale tady to online sleduju.
Nikde neni psaný že s motorem "bez průběhu" nemůžeš jet v částečným zatížení. Abys to viděl v reálu,musel bys nabrzdit průběhy s malým otevřením klapek a viděl bys třeba po 5° jak se ten průběh mění.
Starý ostrý motor umí jet taky teba 80Km/h na čtvrt plynu a stačí dva kvalty podřadit a potom dát plný plyn.
(Nebo viz motorky, umí jet na částečný 60km/h na pětku.) Na ustálenou rychlost a přesun potřebuješ jen zlomek výkonu a hnací silu na kolech(viz Nm) jen tolik kolik je potřeba k překonání jízdních odporů.
11:08:08
24.03.2024
Eidy
Kóča na dnešek spala ve velký garáži, aby skoro vymrzla. Pavouk chtěl doladit studený starty a jinak to nešlo. Takže i tohle je spravený a zbývá se povozit. Ale musím chvíli počkat. Se zlomeným žebrem tohle není zrovna vhodná disciplína. 1
22:01:56
20.03.2024
Václav Vašák
-> pavucina 20.03.24 00:22:44: můžeš mě jako stříkačkovému neumětelovi vysvětlit,proč vadí tyhle dvě věci?....docela mě to zajímá,protože já v tom nevidím problém :-) Ale třeba mě přesvědčíš taky na elektrickou klapku se servo motůrkem místo "doraz šroubkem a tahání lana" :-)
17:50:52
20.03.2024
Milan 136
-> Petrson 20.03.24 15:34:49: Nebo jezdí tihle kkti po náměstí. Jen tak. Vjede tam, dvakrát objede, zatúruje, zastřílí a jede pryč. Zbyteční pozéři.
15:34:49
20.03.2024
Petrson
-> Milan 136 19.03.24 19:15:06: Jo taky tady máme bohužel takovýhle divnolidi. A to jeden tímto stylem projíždí třeba ve 2 ráno v obcích a ulicích. 67 41
Extreme Tyres