
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
22:56:17
30.08.2013
30.08.2013

gogino1987
-> Zdeněk7: pekná farba na embuli a tie tvingácke alu disky sa k néj hodia skvelo

15:54:14
29.08.2013
29.08.2013

MajoLR
žltá krasavica!

14:06:03
11.08.2013
11.08.2013

Mates AZNP ŠKODA
Ten odtien sa podoba na ducati yellow ale neviem ci je to on
22:54:36
31.07.2013
31.07.2013

Kurier Grobar
-> Zdeněk7: ja by som tie svoje dal najradšej dole, mám ich tam len preto aby polícia do mňa neondiala pre pásy, takto ich nieje aspoň vidno 

08:38:16
31.07.2013
31.07.2013

Zdeněk7
-> Kurier Grobar: Sehnal jsem za pár korun celá okna i s foliemi,tak jsem je koupil,jinak bych je nedával 

21:36:03
30.07.2013
30.07.2013

honzin
-> Zdeněk7: prosimtě, co je to za odstín laku?
20:19:34
30.07.2013
30.07.2013

castrol
-> Zdeněk7: zatmavenie fajn
20:09:40
30.07.2013
30.07.2013

Kurier Grobar
-> Zdeněk7: prečo si dal fólie na tie okná?
18:54:28
30.07.2013
30.07.2013

MajoLR

22:05:50
17.05.2013
17.05.2013

SexyStroj
Auto se mi moc líbí - jde do oblíbených

18:48:52
25.03.2013
25.03.2013

castrol
-> Zdeněk7: a co kedy sa dostanes na taku hodnotu ako je virtual
18:30:26
25.03.2013
25.03.2013

Zdeněk7
-> Bajou: Jo to mě taky stačilo,když si na to vzpomenu běhá mi ještě mráz po zádech.... 

18:25:39
25.03.2013
25.03.2013

bajou
-> Zdeněk7: No, jestli by to nebylo ještě horší pak..
Ale nebudem nic přivolávat, stačilo to, co je na první fotce 
Ale nebudem nic přivolávat, stačilo to, co je na první fotce 
18:21:33
25.03.2013
25.03.2013

Zdeněk7
-> Luky: Nápad máš hodně dobrej
technická stránka věci by asi byla složitější,zatím to takhle nechám,ale vzhledem k tomu že někdy taham vlek s motorkama i třikrát za týden by mě to asi nebavilo montovat 
technická stránka věci by asi byla složitější,zatím to takhle nechám,ale vzhledem k tomu že někdy taham vlek s motorkama i třikrát za týden by mě to asi nebavilo montovat 
18:15:28
25.03.2013
25.03.2013

Zdeněk7
-> Bajou: Já tam mam to co je chycený do výztuhy nárazníku a k příčce motoru,ochrání možná tak kdyby to do mě někdo napral zezadu


18:15:03
25.03.2013
25.03.2013

Luky
-> Zdeněk7: a co tažné udělat odnímatelné? Že bys sundal kouli a zásuvku hodil někam do podběhu a v případě potřeby to zase nandal zpátky
18:12:59
25.03.2013
25.03.2013

Zdeněk7
-> šrek: Díky
na Běšiny určitě přijedu 
na Běšiny určitě přijedu 
18:09:59
25.03.2013
25.03.2013

šrek
Máš to hezký, pojedeš zase běšiny?
18:09:35
25.03.2013
25.03.2013

bajou
-> Zdeněk7: Aha, tak nic...
Já jsem taky chtěl sundávat tažný, ale když už tam mám to "trubkový", tak to tam nechám... Je to nejnižší bod auta, tak třeba ochrání spodek motoru a tak, když už to konečně mám taky nižší 
Já jsem taky chtěl sundávat tažný, ale když už tam mám to "trubkový", tak to tam nechám... Je to nejnižší bod auta, tak třeba ochrání spodek motoru a tak, když už to konečně mám taky nižší 
Zdeněk Yellow BITCH
