skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
20:26:38
24.10.2011
24.10.2011

slyvo
jak si dopasoval tie spolujazcove dvere mne sa stala taka ista nehoda spredu a nad dverami mi ostava asi 4cm fuga
19:24:38
24.10.2011
24.10.2011

Zdeněk7
-> Skili: Díky
Tak už to teda zveřejnim,na nechráněnym železničnim přejezdu jsem to nedobrzdil a trefil mě projíždějící nákladní vlak,trefil mi předek otočilo mě to a trefil ještě zadek,na kterym odpáral kus blatníku,kterej skončil neznámo kde,víceméně jsem se podruhý narodil 


19:01:07
24.10.2011
24.10.2011

Skili
btw jde do oblibenejch

18:59:05
24.10.2011
24.10.2011

Skili
-> Zdeněk7: Covece tak to te obdivuju ze to opravujes malo kdo ma koule na to aby opravoval takhle poskozeny auto.... ale taky by me zajimalo jak se ti to povedlo, nebo kdy to alespon zverejnis....
to vypada jako kdybys do neceho nacouval...
neboj se to zverejnit ja sem taky uz par nehod mel a kdybych mel fotky tak je sem klidne dam... ale je parvda ze nikdy sem auto takhle nerozstrelil
to vypada jako kdybys do neceho nacouval...
neboj se to zverejnit ja sem taky uz par nehod mel a kdybych mel fotky tak je sem klidne dam... ale je parvda ze nikdy sem auto takhle nerozstrelil
13:46:53
21.10.2011
21.10.2011

VeTeV
-> Zdeněk7: no hustý pane 

18:51:42
20.10.2011
20.10.2011

castrol
viem ze nepovies ale fakt by ma zaujimalo kde,kto alebo co si zostrelil
18:46:50
20.10.2011
20.10.2011

Zdeněk7
-> Luky.: Byla a bude
vyjedu s tim nejspíš až na jaře,za to s hodně předělaným autem,jinak díky za snahu o tu LR vanu,shánim jí už dlouho a pořád se nedaří...

11:35:29
18.10.2011
18.10.2011

Luky
Tybrďo, jsem ani netušil, že je (byla
) v Blovicích taková škodovka, potažmo někdo z Blovic tady na virtu. Zbytečnou LR vanu měl kamarád, zjistim jestli je to ještě aktuální

15:08:48
12.10.2011
12.10.2011

sikula
hodně štěstí pri záchraně autíčka.
20:23:33
10.10.2011
10.10.2011

Zdeněk7
Největší problém byl spadlá střecha a natáhlej sloupek dopředu,ale už je to všechno zpátky,dno kufru+nosníky jsou netknutý,takže přijde na řadu nový podběh,chladičovka a P sloupek a samozřejmě blatník atd... a v zádu taky nový podběh a blatník,kapota a zadní čelo 

20:19:54
10.10.2011
10.10.2011

Lukaso358
-> Zdeněk7: Tak hodně sil na dokončení, a je dobře že ses na to nevykašlal a nezahodil to. 

20:18:03
10.10.2011
10.10.2011

Arnold
-> Zdeněk7: jojo v pohode
a bude se to opravovat ze??
tak hodne zdaru a uspechu v oprave





20:16:38
10.10.2011
10.10.2011

Zdeněk7
-> Arnold: Nezlob se,ale nechci to zveřejnovat
přidam ještě nějaký aktuální fotky z opravy...

20:15:53
10.10.2011
10.10.2011

Lukaso358
Na opravě? Bočnice celej předek a zbytek vytahat?
20:15:06
10.10.2011
10.10.2011

Arnold
-> Zdeněk7: co jsi delal?? 

20:13:38
10.10.2011
10.10.2011

darkstar93 - zrušená registrace


20:13:24
10.10.2011
10.10.2011

castrol
luxusne pokrcena to je tak na novu kasnu
20:11:59
10.10.2011
10.10.2011

Zdeněk7
-> mikulenkamartin: to je zatim tajný 
