
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:05:34
28.06.2005
28.06.2005

TUNER
-> fine_ray: Tak v těch 6:30 na benzince nad Rokycanama....Je to první benzinka když najedeš v Rokycanech...Jirka bude vědět.....

21:25:24
27.06.2005
27.06.2005

fine_ray
-> TUNER: takže já a Krtík jedem jeho Rapíídem, pojedem s Váma jestli můžem
, takže mi pak písněte výslednou verzi místa odjezdu a čas
A my se přidáme



19:54:20
27.06.2005
27.06.2005

Vita ze Sudet
Ahoj kamaráde poslal sem ti mailík s dotázkem.... Moc prosim moc

16:44:47
27.06.2005
27.06.2005

TUNER
-> Tuner#2: -> fine_ray: Tak to je paráda klucííí....Jiříkosaurus mi volal a že přítulkyně je nějaká chorá tak neví jestli pojede....Tak jsem mu říkal že do víkendu ještě času dost a že jí určitě vykurýruje....Tak doufam že to nějak vyřeší ke spokojenosti nás fšech....

16:39:03
27.06.2005
27.06.2005

fine_ray
-> Tuner#2: a proč by Jiříkosaurus nejel? To musííí! Uvidíme jak se s Krtem domluvim ale myslim že pojede

16:36:24
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Přesně tak - dneska byl u mě fine_ray a šel za krtem se domluvit, tak uvidíme. A doufam , že pojdede i Jiříkosaurus.
15:24:57
27.06.2005
27.06.2005

TUNER
-> fine_ray: Tak to je paráda že jedeš....Zdany je pryč tak nejede,ale Jirka by asi jel,jen ho trochu zmáčknout...
A ještě zmáčknout Hanuše....

A ještě zmáčknout Hanuše....

12:23:16
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Jo a stavit se klidně můžeš.
12:21:02
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Časový plán je tak po půl sedmý vyrazit z Rokycan od benziny na dálnici.
11:42:16
27.06.2005
27.06.2005

fine_ray
no myslim že když pojede banda lidí co si dali hoooodně záležet na svých výtvorech a tak určitě chápou že mezi takovejma se nekravne
těšim se že uvidim všechny tyhle auta na živo a i lidičky
-> Tuner#2: Jak máte časovej plán, dnes se du odpo domluvit s Jirkou tak abych věděl.. nebo bych se stavil u Tebe v práci.. šlo by?


-> Tuner#2: Jak máte časovej plán, dnes se du odpo domluvit s Jirkou tak abych věděl.. nebo bych se stavil u Tebe v práci.. šlo by?
11:13:09
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Tak jsem to vůbec nemyslel - i u nás jezdí lidi jak prasa*a
11:08:21
27.06.2005
27.06.2005

Majkl
-> Tuner#2: nojo, tak to rekni rovnou ze si myslis ze prazaci jezeji jak prasata
pro ostatni kdo to cte a jede: POJEDE SE V KLIDU S OHLEDEM NA MUJ SPATNEJ MOTOR



pro ostatni kdo to cte a jede: POJEDE SE V KLIDU S OHLEDEM NA MUJ SPATNEJ MOTOR

11:05:16
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: OK já na to chtěl jen upozornit předem, aby se tam ty lidi co pojedou s námi z Prahy nepředváděli.

10:51:06
27.06.2005
27.06.2005

Majkl
-> Tuner#2: vsek ja nic nerikam... ja nehodlam jet vic jak 90! a uz vubec ne predjizdet... navic budu rad kdyz tam dojedu.. tenhle provizorni motor moc uz nevydrzi... takze ani zavodit nebudu...
10:45:33
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Ale pojede se na pohodu a žádný předjíždění!! Tak jak kolona vyjede dorazíme na sraz! Máme s tím špatné zkušenosti, když se kravne.
10:44:31
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Jo jedem po půl sedmý v klidu, takže to by jsme tam měli být v pohodě.
10:43:34
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Tak překecej krta a Zdanyho ať vemou fára a Jiřík by měl ject taky sic ho stihne velký trest.
10:42:39
27.06.2005
27.06.2005

Majkl
-> Tuner#2: hele, vidite to realne teda tu sobotu rano na ty kolinsky u toho stkacka v tech 8:30??
10:41:18
27.06.2005
27.06.2005

fine_ray
-> Tuner#2: jj, jen se musim k někomu přifařit
s mým autím bych s vám v koloně nejel navíc bych se styděl vzít ho na sraz


10:29:39
27.06.2005
27.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Do Hrocháče? To je super - čím více tím lépe.
