skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
      Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
07:10:09
24.06.2015
24.06.2015

Mantrabeach
			
				
			
		
		
-> minno: tak moje auto po faceliftu toho moc v dešti nenajezdilo takže mě to netrápilo a za celou dobu se tam nic neutvořilo takže pohoda.
	05:10:21
24.06.2015
24.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
-> Dušan:  To "praskání" je asi hlavní důvod, proč jsem vzdal do toho pak dělat drážku. Zbytečný to zeslabovat (dost těžko bych odhadoval, kde a jak hluboko a ještě to tam není rovná plocha atd...).
	22:02:45
23.06.2015
23.06.2015

minno
			
				
			
		
		
-> Mantrabeach 23.06.15 19:09:23:  a to som chcel napísať, že neblázni :-/
-> rsvancara: Je to fakt škoda u auta tohto kalibru, ale tak je to tvoje rozhodnutie.... Každopádne ono to tam nehnije a nepraská, pokiaľ sa to tam vyšpáruje správnym typom tmelu a až po laku. To by som sa viac obával tohto riešenia.
	-> rsvancara: Je to fakt škoda u auta tohto kalibru, ale tak je to tvoje rozhodnutie.... Každopádne ono to tam nehnije a nepraská, pokiaľ sa to tam vyšpáruje správnym typom tmelu a až po laku. To by som sa viac obával tohto riešenia.
21:58:51
23.06.2015
23.06.2015

Mantrabeach
			
				
			
		
		
-> rsvancara: hele já měl na žlutce po předělání celou dobu díru na tmel a tmel nikde a v pohodě:D
	21:37:22
23.06.2015
23.06.2015

Tomaso435
			
				
			
		
		
-> rsvancara: doporučuju tam pak černou samolepkou dolepit původní tvar ohraničení blatníku  
	
21:36:54
23.06.2015
23.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  Nestavím úplně originál, to bych neměl lakovanou verzi, chrom lišty pod oknama u dveří, plastový konce lišt prahů, ty světlý sedačky, kontrolky v budíkách a asi milion dalších věcí
	
21:33:59
23.06.2015
23.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
-> Mantrabeach:  Originál mě tak vždycky praskal a začal hnít, uvidíme, co si nechá líbit tohle :-)
	21:19:31
23.06.2015
23.06.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> rsvancara 23.06.15 20:39:20:  Ouu to je velká škoda, tohle k eMku prostě patří a když děláš originál, nechápu tuhle úpravu. Do budoucna to navíc bude zdroj problémů. 
	
21:17:10
23.06.2015
23.06.2015

Mantrabeach
			
				
			
		
		
-> rsvancara: ty jeden tuningáři:D,to není originál:P
	21:16:56
23.06.2015
23.06.2015

Dušan
			
				
			
		
		
-> rsvancara: podle gusta.... ale vypada to hrozne. To snad musi i prasknout.
	20:39:20
23.06.2015
23.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
-> Mantrabeach:  Přesně tak a dost důkladně :-). Původně jsem do toho chtěl vyjet drážku (jen by tam nebyl tmel a nepraskalo to tam), aby to vypadalo, jak má, ale nakonec jsem to nechal zahlazený :-)
	19:09:23
23.06.2015
23.06.2015

Mantrabeach
			
				
			
		
		
-> rsvancara: zdá se mi to nebo máš přední blatník svařenej ke sloupku:D
	17:31:10
23.06.2015
23.06.2015

minno
			
				
			
		
		
-> rsvancara: tak bacha, aby ťa neskopalo 
	
13:47:29
23.06.2015
23.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
Instaluje se elektrika :-)
	21:11:22
14.06.2015
14.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
Nahrnula se mi jiná práce, ale i tak jsem se dostal aspoň k tomu ponatírání, takže se může začít trochu intenzivněji nastrojovat (teda až to tochu proschne) :-)
	12:21:22
12.06.2015
12.06.2015

castrol
			
				
			
		
		
-> rsvancara: pekne si dávaš na čas ;) ale radšej pomaly ako nieco potentovat
	07:11:44
12.06.2015
12.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
V neděli se na ní zase vrhnu, snad mi do toho nic nevlítne :-)
Plánuju poslední natření pár míst a dokopat to pokud možno až k zasklení dveří.
Další víkend bych mohl natáhnout elektriku a stropnici...
Další víkend dutiny, a pak asi trubky na vodu, nádrž, hrdlo, topení, palubka....
	Plánuju poslední natření pár míst a dokopat to pokud možno až k zasklení dveří.
Další víkend bych mohl natáhnout elektriku a stropnici...
Další víkend dutiny, a pak asi trubky na vodu, nádrž, hrdlo, topení, palubka....
14:53:53
07.06.2015
07.06.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
-> castrol:  A proč ne bicykl? Ještě by to chtělo motorku :-D
	13:44:02
07.06.2015
07.06.2015

castrol
			
				
			
		
		
-> rsvancara: skladaj auto nie bicykel 
	
20:32:34
24.05.2015
24.05.2015

rsvancara
			
				
			
		
		
-> ondie:  Jen to nech takhle silnovrstvé nebo se někde proleštíš a zrezne to jak kočka :-). Kromě toho zinek stejně chytne oxidaci, ať chceš nebo ne :-)
	
            Richard / 135GLi
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
