Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Luky: Zajímavý. Já ho mám lepený přímo na skle a na známém místě je jen přetažená koženka. Ale je to jeden z prvních,co má koženku rámu ještě s varhánkami (proběhne diskuze,co jsou to varhánky ?

) jako Garde. Tak asi probíhaly během let změny.
Jinak ano,pojem nebíčka nabírá svýho smyslu až od Fáčka vejš,ale pochopili sme se :-)
-> ondie 09.08.15 20:56:28: já ho mám v kábru taky. A v nebíčku... Teda nevím co je to nebíčko, ale vzhledem k tomu, že zrcátko nemám lepený na okno, ale klasicky cvaknutý jako v kupé, tak předpokládám, že nebíčko mám

-> Peklo: Půjdou opískovat a pak metalizovat hliníkem (ještě před svařením, aby to bylo i zevnitř), takže povrchovka teď tak nějak nevadí :-)
trošku lišák na tom výfuku ne? A to chudák ještě není ani v kupě.
-> ondie: Bylo v jediným rapidovi na náhradní díly, kterýho jsem kdy rozebíral :-)
-> rsvancara: To zrcátko je pěkná věcička,taky tyhle mám,jedno mám na kábru (lepený,protože kábra nemaj "nebíčko") a druhý nový si ke mě našlo cestu z GB.. jinými slovy v Anglii se většinou dávaly tyto,snad i v jiných zemích. V Cz very rare !
Jak si k němu přišel ty ?
upraveno 1x, naposled 09.08.2015 20:57:26
...

Objevil jsem ve svém skladu zajémavé zrcátko :-).... má packu proti oslnění, je mírně větší, pasuje do Š105-136 a na nožce nemá čeřínkovej, ale hladkej nátěr :-)
Tento týden není nic moc co fotit, nastříkal jsem dutiny rezistinem ML (plus olej), zazátkoval otvory....
-> jimbeam655: O srazech je zatím brzo mluvit, nejsou poskládaný nápravy, motor, přetěsněná převodovka...
-> rsvancara: 
-> Eidy: A rám! Že by nebyl? Dáme rám

-> Eidy: 
-> rsvancara: Moc hezký. Dovnitř už jen 2 anatomy, volant a hotovo.

-> rsvancara: za mě světlej a co na Doksy pojede?
-> rsvancara: jelikož ten světlý už neni origo a auto bude vypadat divně s těma změněnýma potahama,tak origo pruhovaný a k červený se to i víc hodí

-> rsvancara: Můj názor znáš a hlavně už si dal koberec do kufru světlej !!! A to přece už nejde vzít zpět = zásah do karoserie-nevratná úprava !

Takže si se rozhod vlastně i bez naší pomoci.
-> Nwkt: Trefil jsi to na 100 procent :-D