Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
Sonde d'oxygéne autolite,type TiO2,á chauffage électrique
Tous les 40000km remplacer la sonde lambda

zdravíčko pánové,já dnes zkusil odpojit lambdu z okruhu a nic se nedělo,otáčky 0,900 jako se zapojenou lambdou,prostě mi to běží krásně
-> Klubko_ 24.06.08 15:21:58: obecne si myslim, ze vysoke volnobezne otacky = jednotka si mysli, ze motor je studeny a pouziva sytic ;-) nebo si pomoci snimace mysli, ze ma motor o par otacek min ...
-> rsvancara: ookaa, zkusime to

dikec za radu
-> Klubko_ 23.06.08 23:17:24: v sacim potrubi jsou dve cidla, ty bych zkusil koupit nove. Na prevodovce na te strane co je vyfuk je snimac polohy klikoveho hridele, ten bych aspon ocistil no a nakonec nastavil rozdelovac. Kliku natocit znackou na 0 stupnu a rozdelovac otocit prostredkem palce na tecku, ktera je na hrane, kde sedi vicko.
-> rsvancara: po nastartovani mu pri zahratym motoru kolisaj otacky. Hned po startu je tam tak 800, ale za chvili to stoupe tak na 1200 a kdyz proslapne plyn, tak ot spadne zas na tech 800 a situace se opakuje. Akorat mi nejak uniklo, jaka se teda da pouzit

Jo a este ma spotrebu tak 10-12l/100km, takze to te lambde taky pricitame, tak tohle by to chtelo spravit

-> Robi135GLi-HU 23.06.08 18:50:36: thanks, car description corrected now :-)
135GLi idle speed ~900-950rpm
-> Klubko_ 23.06.08 17:13:45: Zalezi co od toho ocekavas ;-) S touhle motor nema problem (pravidelny chod, zadny zakuckavani), ale emise budou asi uplne na nic (dle Robiho).
Bosch 0258003957 =135Le,135LSe 3 wire Zirkonia sensor 0,1V-0,9V
135GLi/Rapid135i =3 wire special Titania sensor 0V-12V
Richard 135GLi popis auta :lambda sonda 6U0906265B ?
6U0906265B=felicia 4 wire sonda
cau, prosimte, co se da do GLicka pouzit jako nahrada za origo lambdu? Kamos ma tu origo uz vypalenou tak by to chtelo vymenit.
-> Robi135GLi-HU 23.06.08 10:44:12: Last 3 photos, sensor, what I have has 3 wire only ;-)
oxygen sensor 4 wire Bosch 6U0906265B:DDD
skoda135GLi felicia system:D
original 3 wire Autolite
A=yellow
B=black
C=grey
Individualni diskuze s technikem nad zapisem akternativnich kol a rozmeru pneumatik zahajena a bude to opruz :-)
-> budeto: Zadny strach, ted ji vyvarim, udelam lak, dutiny, postavim na nove napravy (zadni uz je, jeste dostane predni) a pak me tam maji zpatky (potrebuju zapsat alternativni rozmer rafku a pneu) a to uz si tam tuhle kravinu napsat nenecham ...
určitě bych šel na ten úřad a hádal bych se do té doby , než mi udělají techničák GLi !!!!! není pravda , že to tam nemusí být. Ten kdo to vytiskl neví o tom vubec nic.
-> rsvancara: takže kola 5x13 byly napsány hned po dovozu z GB 1.10.1997 jako alternativní ráfky,no a pneumatiky 185x70x13 jsem si nechal zapsat už já 16.10.2001 jako alternativní pneu,a kniha se jmenuje,ABY JEZDILY I PO ROCE 2000.
-> Petuli: Presne zneni z technickeho prukazu by se mi hodilo :-) Predem diky.