Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 04.10.25 06:41 | 399x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

23:19:49
28.06.2008
Robi135GLi-HU
Sonde d'oxygéne autolite,type TiO2,á chauffage électrique

Tous les 40000km remplacer la sonde lambda 52
18:59:40
26.06.2008
Petuli
zdravíčko pánové,já dnes zkusil odpojit lambdu z okruhu a nic se nedělo,otáčky 0,900 jako se zapojenou lambdou,prostě mi to běží krásně
06:23:04
25.06.2008
rsvancara
-> Klubko_ 24.06.08 15:21:58: obecne si myslim, ze vysoke volnobezne otacky = jednotka si mysli, ze motor je studeny a pouziva sytic ;-) nebo si pomoci snimace mysli, ze ma motor o par otacek min ...
15:21:58
24.06.2008
Klubko_
-> rsvancara: ookaa, zkusime to 6 dikec za radu
07:14:19
24.06.2008
rsvancara
-> Klubko_ 23.06.08 23:17:24: v sacim potrubi jsou dve cidla, ty bych zkusil koupit nove. Na prevodovce na te strane co je vyfuk je snimac polohy klikoveho hridele, ten bych aspon ocistil no a nakonec nastavil rozdelovac. Kliku natocit znackou na 0 stupnu a rozdelovac otocit prostredkem palce na tecku, ktera je na hrane, kde sedi vicko.
23:17:24
23.06.2008
Klubko_
-> rsvancara: po nastartovani mu pri zahratym motoru kolisaj otacky. Hned po startu je tam tak 800, ale za chvili to stoupe tak na 1200 a kdyz proslapne plyn, tak ot spadne zas na tech 800 a situace se opakuje. Akorat mi nejak uniklo, jaka se teda da pouzit 1 Jo a este ma spotrebu tak 10-12l/100km, takze to te lambde taky pricitame, tak tohle by to chtelo spravit 6
21:27:05
23.06.2008
rsvancara
-> Robi135GLi-HU 23.06.08 18:50:36: thanks, car description corrected now :-)
18:50:36
23.06.2008
Robi135GLi-HU
135GLi idle speed ~900-950rpm
18:20:49
23.06.2008
rsvancara
-> Klubko_ 23.06.08 17:13:45: Zalezi co od toho ocekavas ;-) S touhle motor nema problem (pravidelny chod, zadny zakuckavani), ale emise budou asi uplne na nic (dle Robiho).
17:41:05
23.06.2008
Robi135GLi-HU
Bosch 0258003957 =135Le,135LSe 3 wire Zirkonia sensor 0,1V-0,9V

135GLi/Rapid135i =3 wire special Titania sensor 0V-12V
17:35:53
23.06.2008
Robi135GLi-HU
Richard 135GLi popis auta :lambda sonda 6U0906265B ?

6U0906265B=felicia 4 wire sonda
17:13:45
23.06.2008
Klubko_
cau, prosimte, co se da do GLicka pouzit jako nahrada za origo lambdu? Kamos ma tu origo uz vypalenou tak by to chtelo vymenit.
16:24:47
23.06.2008
rsvancara
-> Robi135GLi-HU 23.06.08 10:44:12: Last 3 photos, sensor, what I have has 3 wire only ;-)
10:44:12
23.06.2008
Robi135GLi-HU
oxygen sensor 4 wire Bosch 6U0906265B:DDD

skoda135GLi felicia system:D

original 3 wire Autolite
A=yellow
B=black
C=grey
11:05:40
11.05.2008
rsvancara
Individualni diskuze s technikem nad zapisem akternativnich kol a rozmeru pneumatik zahajena a bude to opruz :-)
18:53:38
30.04.2008
rsvancara
-> budeto: Zadny strach, ted ji vyvarim, udelam lak, dutiny, postavim na nove napravy (zadni uz je, jeste dostane predni) a pak me tam maji zpatky (potrebuju zapsat alternativni rozmer rafku a pneu) a to uz si tam tuhle kravinu napsat nenecham ...
15:12:48
30.04.2008
budeto
určitě bych šel na ten úřad a hádal bych se do té doby , než mi udělají techničák GLi !!!!! není pravda , že to tam nemusí být. Ten kdo to vytiskl neví o tom vubec nic.
07:40:58
26.04.2008
Petuli
-> rsvancara: takže kola 5x13 byly napsány hned po dovozu z GB 1.10.1997 jako alternativní ráfky,no a pneumatiky 185x70x13 jsem si nechal zapsat už já 16.10.2001 jako alternativní pneu,a kniha se jmenuje,ABY JEZDILY I PO ROCE 2000.
06:34:10
25.04.2008
rsvancara
-> Petuli: Presne zneni z technickeho prukazu by se mi hodilo :-) Predem diky.
Extreme Tyres