Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Jožynek : ... takhle ve velkým je nekupuju :-D
Hotovo :-)
Zase můžu pracovat na autě :-D
Zadní čelo (dovnitř i na bočnice plánuju palubky), blatníky (místo plastu plech)
A proč nedělám na autě ? Protože dělám na vozíku :-)
Zůstala náprava, oj, zadní plech se světlama a ta překližka. To ostatní rozlámaný (tzv. bezrámový typ vozíku Baumax / Obi)
Spodek už hotovej (natřeno)
Kterej kůň to zavařil ? :-D
rsvancara 18.05.10 19:08:09 napsal: Výfuk bez vstupu ? A k čemu to bude dobrý ?falešnej duplex

Výfuk bez vstupu ? A k čemu to bude dobrý ?
-> Tom05: to je z wikipedie, že?
cs.wikipedia.org/wiki/Ško
da_742
našel jsem tam pár chyb... třeba vůbec nikde jinde nejni zmínka o Rapidu 135Ri, 136Ri a 136RiC (krom toho že RiC už vůbec nejni závodní nebo soutěžní stroj), ty 136Si/Li/GLi atd...
taky tam neseděj výkony motoru... 135ka má 43kw (to tam je správně), ale 135GLi má "jen" 41kw (to tam preventivně vůbec nejni)...
a k tomu Si... třeba protože je lehčí, tak to brali jako odlehčenou sportovní verzi

-> Tom05: hezký soupis :-)
Fakta co vím já jsou : motor 136 se s Bendixem oficiálně v dokumentech co jsem viděl neuvádí.
135 Si - celková hmotnost 1280 kg
135 Li - celková hmotnost 1283 kg
135 GLi - celková hmotnost 1290 kg
135 RiC - celková hmotnost 1240 kg
Podle mě váha vozu vypovídá, že to byla S-ko byla výbava osekaná o kde co (např. stahovačky zadních oken, opěrky atd .... prostě 10kg mínus ....)
-> Tom05: si si isty ze Si je sport a nie standard = vybava 0 ?
alebo ze by existovala aj Skoda 105 Sport ?

Škoda 135
Škoda 135 L - de Luxe. Základní provedení "stopětatřicítky&quo
t; vybavením odpovídalo 130 L.
Škoda 135 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 130 GL.
Škoda 135 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 135 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 135 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 Si - Sport, injection. Exportní verze 135 L se se vstřikováním Bendix a sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 135 - kupé odvozené od 135 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
Škoda 136
Škoda 136 L - de Luxe. Základní provedení "stošestatřicítky&qu
ot; vybavením odpovídalo 135 L.
Škoda 136 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 135 GL.
Škoda 136 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 136 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 136 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 Si - Sport, injection. Exportní verze 136 L se sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 136 - kupé odvozené od 136 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
Správně, hlavně ten pravej držák :-)
Imbusy na prsa používá i Felicie, vzhledem ke snadnosti následného povolení je tam dám i já, rozdělovač je značkou podle manuálu (tedy myslím), krček se otočit nedá kvůli řetězu rozvodů.
-> rsvancara: jednoznačne pravý držiak naopak

chvilku mi to trvalo, ale pravej držák motoru :)
krom toho že: rozdělovač je pootočenej o cca 150° proti výrobní pozici a místo šroubů na plochej šroubovák je víko rozvodů přišroubuvaný imbusama... to je asi tak všechno :)
Mimochodem, na motoru je něco špatně namontované, kdo pozná co ? :-D
-> Bc. Shatter: anebo Si (typuju na motor se vstřikováním ale nestahovatelné zadní okna :-D)