Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Toni: já jsem taky zvědavej, kdy mi to někdo z rodiny omlátí o hlavu :-), ale zatím v pohodě ...
Asi chápou, že nemít to auto, tak jsem nešikovnej, tlustej a ještě bych měl zánět karpálního tunelu :-)
-> Toni: hm tak to už bych asi letěl z baráku i se všema škodárnama

-> rsvancara: Kľudne aj mojím...

-> Toni: tvým směrem ?

-> rsvancara:
Bych to vyhodil takhle sežraný

Strašně rezatý dutiny to má :-D
-> rsvancara: Tam už je vyměněná stěna?
-> Pavel P..: ;-), tahle ještě vnitřní prahy, prahy a výstuhy, drobnosti na podlaze a zadní blatníky (měním je kvůli chyceným lemům celé čistě pro ten pocit)

-> rsvancara: já to měl podobný... taky obě P kapsy a oba vršky a kousek prahu ve spoji s blatníkem.

-> Pavel P..: je to nejzdravější kastle, kterou jsem kdy měl (škodovek mi prošlo rukama snad 20 ks, 2 auta a dvě kastle byly přímo moje, zbytek na ND), záchranu si určitě zaslouží ...
-> rsvancara: správně... pořádně rozřezat je to třeba

-> Pavel P..: to co nebudu vyvařovat je povrchovka, zbytek pujde pryč a bude nahrazeno novým železem které už mám

to je ale rezatice

Elektrický otvírák konzerv Makita :-)
-> rsvancara: to brzo
