
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
23:56:13
26.12.2011
26.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak nevím, jestli mám gratulovat nebo vyjádřit soustrast, ale alespoň že zůstalo auto v kuse a bude dál jezdit, rozebrat by ho byla škoda. 

15:57:17
24.12.2011
24.12.2011

Luky
-> bibendum30: jj, asi to tak vyznělo, ale zajímalo mě za kolik šla :)
15:53:58
24.12.2011
24.12.2011

bibendum30
-> Luky.: Jistě,o plánech do budoucna tam není zmínka,ale tvoje otázka na cenu mi vyzněla tak jako by jses sám chtěl stát kupcem

15:49:40
24.12.2011
24.12.2011

Luky
bibendum30 24.12.11 15:45:06 napsal: → Luky.: Tady někdo neumí číst
viz14:33:1424.12.2
011
No to koukám že neumíš... Nebo tam je snad napsáno za kolik se nakonec prodala, popř. jestli bude Luboš stavět něco jiného?
Kdyžtak mě nasměruj...

No to koukám že neumíš... Nebo tam je snad napsáno za kolik se nakonec prodala, popř. jestli bude Luboš stavět něco jiného?

15:45:06
24.12.2011
24.12.2011

bibendum30
-> Luky.: Tady někdo neumí číst
viz
14:33:14
24.12.2011

viz
14:33:14
24.12.2011
15:41:43
24.12.2011
24.12.2011

Luky
-> Peklo-Evo-Luboš: můžeš sem alespoň rámcově dát cenu? Nebo SZ. A ty teď budeš chodit pěšky nebo plánuješ něco jiného?
15:32:41
24.12.2011
24.12.2011

MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: supéééér 

14:34:20
24.12.2011
24.12.2011

Jindas
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak to je paráda :) Aspoň,že tak 

14:33:14
24.12.2011
24.12.2011

Peklo-Evo-Luboš
Od pátka 23.12. má auto nového majitele a jsem rád že můžeme oznámit, že bude jezdit i nadále.
13:17:43
12.12.2011
12.12.2011

Jožynek
-> radekp: -> Peklo-Evo-Luboš: 03.12.11 12:25:24

12:14:26
12.12.2011
12.12.2011

radekp
-> Peklo-Evo-Luboš: chceš přesedlat na něco jiného, nebo prostě končíte?
23:10:18
11.12.2011
11.12.2011

A.PAT.É (Pája)
-> Peklo-Evo-Luboš: Ahoj. Nedělej to
řezat a zničit tohle supr auto. Bude Tě to mrzet. Nejde to nějak jinak? Prachy se schani těžko, ale tu hypoteku mužete splácet déle. Pokud nechcete honosnou vilu za 5 mega nebo luxusni byt, tak by se to snad dalo nějak přelouskat. Já autům moc nerozumím, ale kdybych měla prachy, tak ho koupim celý. Prosím nedělej to




19:26:53
11.12.2011
11.12.2011

Peklo-Evo-Luboš
Spouštíme rozprodej: skoda-virt.cz/cz/.../1558
90-rozprodej-s130lr-na-dil
y 

14:15:15
05.12.2011
05.12.2011

WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: aha, a je to venku. to plne chapu ze rodina ma prednost. Je to rozumny :)
17:30:08
03.12.2011
03.12.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš 03.12.11 12:25:24: Aha, tak to je pochopitelné 

12:25:24
03.12.2011
03.12.2011

Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: -> WMA - navigátor :): dobře tedy vy dva. Koukáme s přítelkyní po bydlení a chceme co nejnižší hypotéku :-)
21:56:35
02.12.2011
02.12.2011

WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Ja mit volne prostredky tak tvoje auto hned koupim. Byla by velka skoda kdyby se to muselo rozebrat. Radeji nez bych neco stavel tak tvoje beru vsema deseti
21:55:04
02.12.2011
02.12.2011

WMA - navigátor :)
-> Tuner#2: to nikomu nechce rict :) ani mistnimu fanclubu

18:28:11
02.12.2011
02.12.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš 02.12.11 10:22:17: Ouuu důvod prodeje? Jdeš na silnější auto?
10:22:17
02.12.2011
02.12.2011

Peklo-Evo-Luboš
Kupec, který měl auto odebrat zítra odpadl a proto je auto nadále volné k prodeji. Do letošních Vánoc jej potřebujeme odvést z dílny, proto pokud se nenajde kupec do 11.12. na komplet, budeme jej nuceni rozprodat po dílech. Pokud bude mít někdo z Vás zájem o komplet, navrhněte prosím svoji cenu. Raději z ceny dílů slevíme (pokud to bude akceptovatelné), abychom jej nemuseli rozdělat a viděli jej někde závodit.