Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

08:29:31
01.10.2011
Mates
-> hany: To jsem už zkoušel,ale pořádně se tam nedostanu.
08:27:39
01.10.2011
Mates
-> Radek Retro eLeSo: To tedy jo,snad to na jaře bude na 100% fungovat.

Určitě sákne olej kolem řazení,ale já jsem sundal po cca 5 měsících plech pod ní a byla tam celkem loužička.
Gufero jsme dávali klasické,ale to pravé jsem musel objednat až z Německa,protože ho neměli.
Nakonec včera jsem zjistil,že je asi hřídel OK.
08:26:55
01.10.2011
hany
-> Mates: ložisko na spojce prostíkni olejíčkem a vydrží... a ostatní letos neřeš 4
09:00:15
30.09.2011
Radek Retro eLeSo
hmm,tak to fakt nasere!!držim palce at' vše funguje4
08:54:31
30.09.2011
minno
-> Mates: a sakra :/ Prevodovky slzia všetky, okolo tyčky radenia to slzí vždy pokiaľ to nie je nejako špeciálne upravené a to ty pokiaľ viem nemáš takže s tým nenarobíš nič. Guferá poloos si dával aké? Tam to bohužiaľ tiež zvykne trošičku slziť aj keď je gufero nové.
A čo je s tou "poloosou" / hriadeľou v šikmom ramene?9
17:32:04
29.09.2011
Mates
-> Péďa17: To je,to by se musel stát zázrak,abych měl do té doby motor.
upraveno 1x, naposled 29.09.2011 20:27:21
17:23:28
29.09.2011
Péďa17
-> Mates: To je pech 10
16:35:38
29.09.2011
Mates
Běšiny nakonec nejedu8 8 8 .

Auto stávkuje,dneska jsem chtěl vyměnit olej.Nastartoval jsem a začlo hrozně pískat,nejdříve jsme mysleli ložisko alternátoru,ale když jsem zmáčknul spojku,tak nic.Je chycené ložisko na setrváku,ale docela to nechápu, protože jsme ho na 99% měnili.
Takže čekám na motor a v zimě je zase o práci postaráno,musí ven asi i převodovka,protože sákne olej od tyče řazení a druhý simering na poloose a stejně je asi i chycená pravá poloosa v šikmém rameni.

Nejvíc mě štve že jsem dneska ještě udělal tablo a další věci aby bylo nachystáno na Běšiny.
16:28:50
29.09.2011
Mates
-> Šulda: Na bazoši ji někdo prodával je z peugota.
13:21:48
29.09.2011
Šulda
-> Mates: Kde si sehnal radičku foto č 71 moc díík inak moc pěkný a povedený auto 4
10:19:28
27.09.2011
Mates
-> Radek Retro eLeSo: Dík.Možná že se tam ani s ní neobjevím,podle počasí a pokud si zas něco pro mě nepřichystá za závadu,včera musela pravá poloosa ven,byla rozřízlá manžeta,nevím jak je to možné.
Tak to třeba omrkneš na jaře.
07:50:39
27.09.2011
Radek Retro eLeSo
hezky pěkně!!!koukám že si s tim pohnul4okouk bych jí naživo ale běšiny nedám..........

vypadá vážně peckově 1 1
07:39:30
27.09.2011
Mates
-> hany: Dík4

-> Rotak: Je to možný jeli jsme to projet do Žichovic
20:40:35
26.09.2011
Rotak
fakt pěkná včera jsem tě viděl :5 1
20:30:28
26.09.2011
hany
masakrózní 105 105
10:26:15
26.09.2011
Mates
-> stika87: Dík.Prošla,jen zíral,byl hotov běhěm chvilky a každe ji obhlížel.
-> minno: Dík moc si toho vážím4.
-> Tuner#2: Jako svést se po Čínově by bylo super,ale ještě se uvidí hlavně kvůli počasí.Mám docela strach jet v koloně,zatím to moc nebrzdí,jsem zvyklí na octavii.Hlavně mě štve ten motor,to se lidi nadýchaj kouře 3 3 .
upraveno 2x, naposled 26.09.2011 10:28:29
10:10:00
26.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.09.11 09:51:33: Proč pozdě? Svést se po Čínovu bude mít své kouzlo, ale spanilky se vždy bojím hlavně kvůli autu. No uvidíme.
10:05:55
26.09.2011
minno
-> Mates: krásna škodovka, skvelá práca.
09:53:43
26.09.2011
stika87 - Maschinenführer
tak co prosla ? jinak pecka ;-)
09:51:33
26.09.2011
Mates
-> Tuner#2: Snad nám to vyjde,rád bych zase omrknul tvuj stroj5.Akorát nevím jestli bych jel spanilou jízdu,přeci jen už je to docela pozdě,tak dlouo se mi tam trčet moc nechce,ale uvidím.

-> Péďa17: Díky.Klidně se stav,ale dej jako vždy předem vědět.
Extreme Tyres