Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

08:48:37
20.06.2017
Mates
Ochutnávka, potom víc v její kartě. Je zmatněna 2000vkou smirkem a vyleštěna.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 20.06.2017 08:48:37
upraveno 1x, naposled 20.06.2017 08:49:59
08:47:24
20.06.2017
Mates
Práce na 110lsce pokračuje, lakýra momentálně řeší prostory. Snad bude do konce léta politá. Barva je krásná, kapota je parádně nalitá a bez prachu, přestože nemá box9.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 20.06.2017 08:47:24
18:40:23
31.05.2017
Mates
-> Eidy: To jo, mám záhadné auto 1. Teď už nevypadne.
18:38:56
31.05.2017
Mates
-> Pavell: To byla závada, kdybych chtěl dostat tam to kolečko, tak bych to nedokázal 3.

Milan co mi dělal převodovku a teď mi to osobně zkontroloval a rozebral víko, tak povídal, jak se známému na závodech dostal do motoru na škodě 180rs kamen do rozvodů a potkal se 9 . Říkal, že kdyby chtěl, tak by se netrefil do otvoru kam vlítl.
18:32:42
31.05.2017
Eidy
-> Mates: Tak to je vtipný.
17:51:06
31.05.2017
Pavell
-> Mates: to byla závadička jak vyšitá2 4
17:07:15
31.05.2017
Mates
Závada z Hnačova na převodovce opravena, taková blbost a co dokázala způsobit, že nešel první a druhý stupeň.

Museli jsme nakonec sundat víko převodovky a mezi vidličkou a zasouvací pákou (bičem) bylo zdemolovaný kolečko náhonu 9, tak blbě se tam dostalo, proto mi hned nešel tachometr.

Nešla od začátku pořádně vyhnout řadící páka k pětce, myslel jsem, že je to tím kloubem z řízení. Teď jde parádně 2 .
upraveno 2x, naposled 31.05.2017 17:08:02
21:11:26
26.05.2017
Mates
-> Strycek Marty: To je možný 4, projížděl jsem ji.
21:54:40
23.05.2017
Strycek Marty
-> Mates: Tušim, že sem tě potkal v neděli v Horažďovicích. Prosvištěl si okolo mě, že sem zaregistroval jen ty oranžový kola :D
11:30:00
22.05.2017
Mates
Včera jsem najel první kilometry a byl to nádherný pocit po zimě. Převodovka je super změna. Auto už konečně neplave, utrhané silentbloky byly příčinou. Krátké řazení je úplně boží, jen jednou jsem tam cpal v 90 zpátečku 1, protože zpátečka je na podobném místě co čtyřka.
17:07:48
23.03.2017
Mates
Silentbloky v podélný ramenech vyměněny, staré jsou dobré, tak se schovají.
22:01:29
27.02.2017
Mates
-> Eidy: Ty jsem tehdy jediný neměnil, chybami se člověk učí
upraveno 2x, naposled 27.02.2017 22:25:34
21:26:47
27.02.2017
Eidy
-> Pavel P..: No, to pak asi jo.
21:13:43
27.02.2017
Pavel P..
-> Eidy: to se stane když to utáhneš na zvedáku vyvěšený a pak to jezdí našponovaný...
21:11:04
27.02.2017
Eidy
-> Mates: Tys utrhal silenty v šikmých? Za těch pár km? S tvým způsobem ježdění? Co to bylo zač? Já měl vzadu silenty 10 let a byly ok.
20:58:21
27.02.2017
Mates
Dneska mi dorazil balík ze Speedpra, objednal jsem silentbloky do šikmých a podélných ramen. Poslali mi jen do šikmých a místo podélných, poslali do přední nápravy. Hlavně, že jsem tam byl osobně, ještě si to napsal a zdůraznil jsem mu, že chci tyhle díly. Musím tam zase jet.



Jinak zadek krom těch podélných ramen je hotov. Silentbloky v šikmých ramenech byly utrhané.

Budu si muset zvyknout na krátké dráhy řazení.
upraveno 2x, naposled 27.02.2017 21:00:54
19:20:44
25.02.2017
minno
-> Pavel P@nkáč 25.02.17 18:12:49: Áno, to ja viem, že na jame, ale osobne sa mi viac páči bežný postup, t. j. vybrať motor - je to ale na každom, ako mu je to lepšie / výhodnejšie demontovať :-)
18:53:00
25.02.2017
Mates
-> Tuner#2: Vím, že jsme to řešili, ale semisliky zatím nechci, měl bych podvozek opískovaný.

-> Milan 136: Vím, že jsem to s někým jednou probíral, tak právě proto je vyměním, když se vyndala převodovka.
upraveno 1x, naposled 25.02.2017 18:53:25
18:42:24
25.02.2017
Milan 136
-> Mates 25.02.17 18:33:23: to vadi urcite, kdyz to dotahnes vyveseny
18:41:32
25.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 25.02.17 18:33:23: Plave to na tech balonech, s poradnou gumou by to nedelalo. Stejny pocit mam na Nokianech jak uz jsme resili. Sbihavot mam vzadu necely milimetr.
upraveno 1x, naposled 25.02.2017 18:42:09
Extreme Tyres