Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:58:08
25.08.2009
Mates
-> Mates: Ty to bereš spachtlí,to jde asi špatně ne??Já to beru dlátem,kde je velká vrstva(tlumexu,plastizolu a základovky)tak používám odstranovač starých nátěrů.Bral jsem tím podběhy a je to paráda.
18:54:40
25.08.2009
Mates
-> Péďa17: Koukal jsem tys dělal noční 9 to já nemohu,to by se lidem nelíbilo.
Já jsem chladičovku z venku nebrousil,ale vezmu jen rohy a rantly,tam to musím být zdravé.
upraveno 1x, naposled 25.08.2009 18:55:07
22:02:15
24.08.2009
Péďa17
-> Mates: Zatím ty díry jsem našel na pravé straně dole a v kufru v rohu u světel.No to obroušení štěny chladičovky je docela náročné,musím jí brát špachtlí,protože vrtáčkou se tam nedostanu a rez ničím odrezovačem.V pátek se stavím u tvého táty a domluvím se s ním.Budu jí objednávat z ob autodílů,použijí z ní pár dílů.hlavně plech nad chladičem,ten je už v mizerném stavu a nehledě na díry po šroubech.Já dneska jsem dělal elektriku u předních světel a zítra jí dodělám a budu se věnovat obroušení štěny chladičovky a pak se vrhnu na oboušení zadních podběhů.
19:05:52
24.08.2009
Mates
-> Péďa17: To jsem mu říkal že bys to možná chtěl měnit.Říkal že je to docela pracné,on není klepíř.Kde máš ty díry,uvnitř v kufru nebo za chladičem??
Co mám říkat já,ted dělám zadní blatníky(kapsy) a je to sem tam orezlé,doufám že mi to potom nevyleze.8
Čím ničíš rez odrezovačem??
20:17:15
23.08.2009
Péďa17
-> Mates: No myslím,vím o ní z ob,ale dost vážně o ní uvažuji.dokázal by to tvůj táta celé vyměnit???Jinak jsem na ní objevil pár dir a to nejsem u konce
17:37:17
23.08.2009
Mates
-> Péďa17: Myslíš stěnu chladiče??Proč ty ji máš špatnou???9 Na obautodily.cz ji mají i s brejlema,jinak nevím.Tu mojí co mám si nechám,protože člověk nikdy neví a pak něco schánej.
10:35:01
23.08.2009
Péďa17
-> Mates: Nevíš kde bych sehnal chladičovku???
09:24:24
23.08.2009
Mates
Minulý týden jsem nic nedělal až teď o víkendu,dneska asi vyndám převodovku.Ted hlavně čekám na tu podlahu,tam bude práce jak na kostele.
19:37:10
22.08.2009
Péďa17
Tak jak pokračuješ???
08:20:03
02.08.2009
Mates
-> Péďa17: Tak to jo,já jich našel víc3
23:46:27
01.08.2009
Péďa17
-> Mates: Chtěl jsem vidět jak vypadají okraje kufru,zatím jsem našel jednu dirku
20:16:17
01.08.2009
Mates
-> Péďa17: Koukal jsem.ale nepříjde mi zrezlý.Nebyla škoda ho brousit??9
Já ted brousím přední podběhy a tenhle týden budem s tátou vyvařovat podlahu.
20:01:26
01.08.2009
Péďa17
-> Mates: Tak můj kufr po obroušení vypadá skoro stejně jako tvůj
12:11:57
13.06.2009
Mates
-> capuccino: Dík moc,když jsem to viděl,jak to vypadá,tak jsem si říkal,kdo to dodělá.Nebejt táty tak jsem na začátku.
12:06:58
13.06.2009
capuccino
Hodně štěstí do stavby...At se to podaří...
17:49:27
31.05.2009
Mates
Po otevření levého práhu jsme s tátou zjistili,že výztuha je v dobrém stavu přišla nařadu flexa se smirkem a brousilo se.Po sundání levého blatník to bylo horší sloupek dveří diravej 8 a hořejšek pod blatákem to samé.Doufám,že to bude lepší,ale co chci je to 22 let staré a ježděné v zimě.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 31.05.2009 17:49:27
upraveno 1x, naposled 31.05.2009 17:55:24
12:46:56
30.05.2009
Mates
Okna boční a lamináty už jsou venku.Odpoledne celej interier,zítra začít kuchat práhy a lemy4
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 30.05.2009 12:46:56
18:36:36
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Je to jen o lidech a přístupu.
upraveno 1x, naposled 28.05.2009 18:36:54
Extreme Tyres