Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

19:36:12
13.07.2010
Mates
-> DEAtH ROLL: Ta červená rallye(8180).
19:33:44
13.07.2010
DEAtH ROLL
Aká bude farba?
19:32:36
13.07.2010
Mates
DNESKA SI LAKÝRA ODVEZL AUTO1 .KONEČNĚ JI MÁM NA NĚJAKÝ ČAS Z KRKU A ODPOČINU SI PO DVOU MĚSÍČNÍM MAKÁNÍ1
upraveno 1x, naposled 13.07.2010 19:33:05
00:16:00
12.07.2010
šípka 120 l
No to ti poviem ja akurát auto vivaram ale ta druhovýroba plechariny je k ničomu nepasujú diery na uchyt blatníka ,krive je to,prahy su kratke musia sa naťahovať iba problémy sú s tým.6 Ale dufam že kýblik gitu to vyrieši
19:22:04
11.07.2010
Mates
-> šípka 120 l: Dík,docela to i ladí.

Tento víkend jsem na tom každý den makal až do večera,pasoval jsem plechařinu a už to nikdy nechci vdět.Je to pakárna nic nesedělo tak se to muselo upravovat,akorát jedny nové dveře jsou křivé na pantech,tak jsem musel dát staré.
12:21:43
11.07.2010
šípka 120 l
Moc pekná karoséria všetko to ladí ako má 4
18:31:30
02.07.2010
Mates
-> Tuner#2: Ok,tak já se kdyžtak přihlásím,ale uvidím podle financí.
18:26:06
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Přes zimu bude další série. Vysoko to je hodně podobně jako se Sakyho 250tkama.
18:18:17
02.07.2010
Mates
-> Tuner#2: Chtěl jsem to nejdřív udělat červeně,ale pak se mi zalíbila ta slonová,ale nechtěl jsem to mít jedno barevný.Mě se to hrozně líbí.

Ohledně těch pružin,přemýšlel jsem o nich,ale nevím jak by to bylo nízko a kolik by stály??Pokud bys je někdy nechal dělat,tak dej vědět možná bych je vzal.
18:13:17
02.07.2010
Mates
-> marrw: Mě se hrozně líbí,taky si myslím že budu zářit na dálku1
14:40:19
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Proč ten motorák takhle rozbitej barevně? Buď celý do slonova a nebo do barvy kasle a nebo černý, ale takhle je to divné. Zbytečně zvýrazňuješ ty nosníky. Ale jinak krásná práce, když vidím vzadu ty kyvkový nechceš na předek pružiny taky tvrdší?
14:02:13
02.07.2010
marrw - zrušená registrace
moc pěkná barva, úplně z ní bolí oči 5 na silnici bude nepřehlédnutelná 5
20:17:44
01.07.2010
hany
-> Mates: jo táááák 1
20:08:25
01.07.2010
Mates
-> hany: to nechám lakýrovi,aby to udělal komplet i zevnitř,tam bych se s mojí pistolí nedostal.
20:06:16
01.07.2010
hany
proč nemáš nalakovanou i okapničku co je topení a motor stěračů??
20:26:45
28.06.2010
Mates
-> veith32: ta samá jakou je kufr,interier.Je to červená rally odstín 8180,docela hodně září,to bude vidět na kilometr 3.
upraveno 1x, naposled 28.06.2010 20:27:00
20:22:35
28.06.2010
veith32
hele to vam dost věřim jakoubude mít barvu
20:17:30
28.06.2010
Mates
-> veith32: Tenhle víkend jsme s tátou zase makali v sobotu malovali garáž a v neděli lakovali.Má to chybky, ale to se snad opraví.
Příští týden si to už odveze lakýra,takže si alespon odpočinem,máme toho dost za poslední měsíc.
19:55:41
28.06.2010
veith32
libově pokračuješ já furd chánim kastly
21:20:45
22.06.2010
veith32
protože si ted dělám taky 120
Extreme Tyres