Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

21:46:21
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: je to jen na tobě,časem uvidíš jak se ti to bude líbit
21:43:18
01.07.2011
Mates
-> Péďa17: Asi to nechám zatím takhle,časem uvidím.
21:40:13
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: pěkná uprava,ale tou folii by chtělo potáhnout jěště něco na palubce.
08:06:02
16.06.2011
Mates
-> PetrDNX: Díky,ale nemyslím si že je nej ta tvoje je taky nádherná i když slouží k něčemu jinému.
upraveno 1x, naposled 16.06.2011 08:06:19
20:48:43
15.06.2011
PetrDNX
Moc hezká a poctivá práce,řekl bych jedna z těch nej tady,tak to má být4 Muzika je dobrá,když nezpívá motor1
upraveno 1x, naposled 15.06.2011 20:51:23
21:21:28
14.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Mates: hudbu ani nepotrebuješ stačí počúvat motor a to je naj hudba4
12:21:19
14.06.2011
Mates
-> 4FELDA4: Já moc na detaily nejsem,ale když už jsem to dělal od základu,tak jsem musel,aby mě to jednou nemrzelo.
Hudbu jsem taky dělal do dětailu,ale nakonec se změnily plány a rozprodal jsem ji a bednu vozí brácha a výplně se válí ve skladu.
Tak to vždy je,když se to tam nehodí.
20:51:37
13.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Mates: ved si dal do néj kolko práce,času a penazí a robiš to do detailov 4 to sa mi páči4 9
09:44:15
12.06.2011
Mates
-> 4FELDA4: Dík,jsem rád že se líbí.
21:12:20
10.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Mates: ani nová škodovka není tak pekná ako je tvoja klobúk dolu4 4 4
upraveno 1x, naposled 10.06.2011 21:13:02
21:44:59
30.05.2011
Mates
Konečně jsem spasoval dveře,byla to pakárna,nevím proč to nešlo,před lakem to sedělo parádně.
Pak jsem zatřel PUR barvou,odřená a zastříkaná místa a nakonec jsem usadil zadní vzpěru mezi tlumiče.
11:05:43
28.05.2011
Mates
-> Pavel P..: Říkal jsem co s tím dělal,prý to už bylo a muselo vyklepat,ale ani náhodou to nebylo.Poznal jsem to podle toho,že vzadu praskla barva a jak to bylo zvlněné. Až tam pojedu,tak si o tom promluvím z ostatnimi co na tom dělali.

-> minno: Přední už jsou na dobro,ale zadní levé pořád nejdou na zámky.
upraveno 1x, naposled 28.05.2011 11:07:09
20:52:30
27.05.2011
minno
-> Mates: dvere už máš finálne usadené, alebo sa ešte budú dopasovávať?
18:56:41
27.05.2011
Péďa17
-> ready: máš pravdu
18:47:21
27.05.2011
Martin/125/
Nádberná...
18:01:01
27.05.2011
Pavel P..
-> Mates: přesně to jsem myslel tu dolní hranu, docela to kazí dojem toho novýho a hezky rovnýho předku... a jestli to lakýra zkurvil tak to bych mu poděkoval a nechal ho bezplatně vyměnit a nalakovat novej blatník, jinak by nedostal ani korunu.8
upraveno 1x, naposled 27.05.2011 18:01:51
17:25:54
27.05.2011
Chester škoda 120
no není co dodat vypadá parádně 4
16:40:29
27.05.2011
castrol
-> Mates: nebud kriticky je to super,musis si povedat ani nova skoda nebola takato dokonala
16:10:47
27.05.2011
Mates
-> Placko: snad jo,vepředu mám ještě možnost uříznout mrtvý závit,ale počkám až si to sedne.
Vzadu můžu max. vyměnit domek z garde za vlečkový,dělá to na domku cca 2 cm.Ale pak už mi to bude škrtat o pneu,když tam budou podložky.
upraveno 3x, naposled 27.05.2011 16:11:52
16:08:42
27.05.2011
Placko
-> Mates: ked to bude tak ako na tejto foto tak to bude brutal 2 4
Extreme Tyres