skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO:
Born: 25. 5. 1988
Seriova Skoda 120L, 36.70 kW
MOTOR :
original 742.120
karburator S120 – dif 21/23mm, nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
MOTOR cislo 2:
Favorit 136 – KP 10,3:1
vacka 265/265
hlava lestene kanaly
odlahceny zotrvak a remenica
olejova vana s vymenikom tepla
karburator T613 nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
PREVODOVKA :
5 rychlostna sucha 3,9 staly prevod
Born: 25. 5. 1988
Seriova Skoda 120L, 36.70 kW
MOTOR :
original 742.120
karburator S120 – dif 21/23mm, nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
MOTOR cislo 2:
Favorit 136 – KP 10,3:1
vacka 265/265
hlava lestene kanaly
odlahceny zotrvak a remenica
olejova vana s vymenikom tepla
karburator T613 nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
PREVODOVKA :
5 rychlostna sucha 3,9 staly prevod
Mattcom / Skoda 120L - komentáře:
na tu kapotu zasviti a bude vypadat naprosto "luxusne" :)))
Krásný :D.
-> Arnold: Diky aspon dakto to pochopil aj ked viem ze ste to nemysleli zle.
hoši nic ve zlém ale je to jeho auto tak ať si s ním dělá co uzná za vhodné sice mě se to taky nelíbí ale s tím my nezmůžeme nic
je to jeho auto tak ať si udělá k obrazu svému nebudu vypisovat co je zlé atd jen jako vám se mi to též nelíbí(sice ano je pravda že auto je v moc hezkém stavu dle fotek teda tak spíš bych ho ponechal tak jak je v origo stavu a nebo s nějakou decentní úpravou
) ale pokud je majitel spokojen tak prosim jen ať mu to dělá radost 



-> csrlive: Pozri je pekne ze si mi povedal ako by si to auto vyuzil ty a aj kde by si ho pouzil to ti neberem je to tvoj nazor. Ale toto auto je moje a ja nerobim veci podla toho ci su in alebo nie !!! Robim to tak ako sa to paci mne a uprimne je mi nazor druhych ukradnuty. A ako je to spravene tak je to spravene pretoze nemienim niekomu platit za nieco co si viem spravit aj doma a ked to nebude dokonale nevadi. Nic predsa nieje dokonale a uz nie skoda 120.
Jasné, že na vození, ale kde? Na silnici? Spíš bych to použil jen na pole. Promiň, ale je to otřesný. Doba, kdy se to pitomě mračilo jsou už min 10 let pryč. Nehledě na to, že je to fakt prasácky zpracovaný. Jak se říká, méně je někdy více. Nestačilo by jen opravit karoserii, zapracovat na podvozku, hezký kola a je to?
-> csrlive: Sak naco by sluzilo na vozenie len take pohodove
A nerobim z toho ani pretekarske auto ani ziadny tunigac proste som mal chut si ho prerobit a bavi ma to tak je to skor take hobby 


Na co to auto bude sloužit? Na pole dobrý. Jo a k čemu je to zavaření a zamračení? Jaký jsou celkový plány?
-> Kocvin: Tak ja mam doma len oblukovu zvaracku takze som diodou zvaral. Preto len bodove zvary. A pokial by nevzniky skruteniny tak by tam boli isto dost velke vnutorne pnutia co by sa neskor mohlo prejavit na popraskanom laku.
-> Mattcom: Jaké propálení plechu? to bys musel vařit trafem a rutilkama..
Co-čkem při zdravém rozumu nemáš šanc zdravou kapotu nebo ten plech propálit.. A pokroutit už vůbec ne..

O zvarani viem toho az az kezde som z toho celeho maturoval a mame to teraz aj na vyske a je jasne ze sa to neda porovnat ale jedna sa mi len o system toho zvarania. Sak keby to mam zvarat po celej dlzke tak jednak by bola vacia nachylnost k prepaleniu plechu pretoze ta ocel je dost tenka a uz ani z daleka nema vsetky svoje pevnostne charakteristiky a dalej pri dlzke toho zvary ryskujem skrutenie plechu a je jedno ci by som to zvaral po 10cm alebo rovno naraz aj tak by mi to skrutilo a plamenom by som to aj tak nevyrovnal do povodneho zvaru.
-> Mattcom: První si o tom něco zjisti a pak mluv.. Nemůžeš srovnávat odporové bodové svařování karoserie s tím tvojím snoplením..
Tak mriezky som vyrezal a nahradil ju plechmi ktore som pribodoval a cele som to poriadne vybrusil a odmastnil. Cele som to vytmelil ale len z jednej strany koli odvetraniu takze zvary este pretrem farbou a nic nebude hrdzaviet. Podotykam ze cela skodovka a aj nove verzie su zvarane len bodovo a ked sa vsetky dozili tolko rokov :D
-> kyfkař: čo už.. uvidíme jak to bude vypadať po dokončení 

-> Martin NM 03.11.13 22:24:42: na to bude kurven. další pěkný škodovky
-> Martin NM: hazard 

toto bude hard tjúning 


-> VILIBALD: ak dobre vidim mriezku vyrezal ale inac suhlas